Remarketingo paslaugos: kad verslas niekada nenustotų būti žinomas!
Remarketingas – pakartotinė reklama, kuri skirta pritraukti tuos klientus, kurie kartą apsilankę Jūsų svetainėje neatliko jokio veiksmo ir nebegrįžo. Vienas apsilankymas internetiniame puslapyje negali užtikrinti, kad žmogus pirks ir kad vėl prireikus paslaugų – sugrįš pas Jus. Paprasčiausiai didžiausias elektroninių prekybos vietų privalumas yra tai, kad žmonės turi galimybę palyginti skirtingų prekybos vietų privalumus ir pasirinkti tą, kuri labiausiai atitinka poreikius. Deja, dažnai toks lyginimas daugiau ar mažiau prisideda prie tam tikrų el. parduotuvių pamiršimo, tad čia ir padeda remarketingo paslaugos.
Remarketingo veikimo eiga
Remarketingas susideda iš kelių žingsnių. Visus juos geriausia yra palikti profesionalams, kurie puikiai išmano šią sritį, tad suteikia efektyvias pakartotinės reklamos paslaugas.
-
Į Jūsų internetinę svetainę klientai patenka pačiais įvairiausiais reklamos būdais. SEO paslaugos, socialinių tinkle įtaka, Google AdWords ir kitos skaitmeninio marketingo galimybės, kurios padės pritraukti naujų klientų skaičių į Jūsų svetainę.
-
Turbūt pastebėjote, kad atėjus į nemažą dalį puslapių įsijungia informacija, kad svetainė naudoja Cookies pagalbą. Jos tikslas yra įsiminti, kad žmogus užsuko į šį puslapį ir tai rodo, kad jam yra svarbu čia pateikiama informacija. Cookies arba kitaip sausainukas pradeda veikti, kai į svetainę yra įrašomas “Google AdWords” kodas. Šį darbą atliks profesionalai. Kuomet asmuo išeina iš Jūsų puslapio – Google sistema atpažins bet kurioje interneto svetainėje.
-
Galiausiai, kai užsukus į konkretų puslapį bus vietos reklamai – Google rodys tokią informaciją, kuri aktuali naršytojui ir tas el. parduotuves, kurios buvo aplankytos anksčiau (įskaitant Jūsų puslapį).
Visi šie žingsneliai atliekami greitai, tad nusprendus pasinaudoti paslaugomis nereikės skirti labai daug laiko. Šiuo atveju svarbiausia yra pasirinkti gerus profesionalus, kurie pasiruošę suteikti Jums kokybiškas remarketingo pasaugas ir užtikrinti, kad klientai kartą pas Jus užsukę paprasčiausiai nebepamirš.
Kuo naudingas remarketingas?
Remarketingas yra neatsiejamas nuo komunikacijos, kurios tikslas surasti būdą labiausiai tinkanti bendrauti su konkrečiu klientu. Priklausomai nuo to, kokia yra pagrindinė Jūsų auditorija – į ją orientuojantis reikia atitinkamai ir siūlyti pasinaudoti savo paslaugiomis arba įsigyti vieną arba kitą prekę.
-
Prekės ženklo populiarinimas – bet kokios reklamos pagrindas. Prie to prisideda ir remarketingas. Kuo daugiau skirtingų reklamos galimybių naudosite – tuo geriausią variantų pavyks atrasti.
-
Remarketingas nuolatos primena Jūsų klientams (lojaliems), kad jūs esate. Jau seniai įrodyta ir apskaičiuota, kad įmonėms kur kas labiau apsimoka bandyti išsaugoti jau esamus klientus, o ne visais būdais pritraukti naujus. Žinoma geriausia, kai dirbama ir ties tuos, ir ties tuo.
-
Pakartotinė reklama taip pat padeda užmegzti ryšį su klientais, kurie jau anksčiau yra pirkę iš Jūsų. Toks ryšio palaikymas skatina ne tik sugrįžti pas Jus, tačiau ir reklamą “iš lupų į lupas”. Tai reiškia, kad gera reputacija gali virsti nemokama reklama.
-
Remarketingas taip pat atsakingas ir už naujienlaiškių siuntimo darbus. Tai galimybė klientams pranešti jiems aktuali informaciją ir net padidinti pardavimus. Jeigu norite paskelbti apie akciją – paprasčiausias būdas parašyti jiems laišką.
-
Remarketingas yra tikslinė reklama. Jo pagalba pasiekiami tik tie klientai, kurie jau anksčiau naudojosi Jūsų paslaugomis. Taigi, šio tipo reklama neerzina tų, kuriems ji yra neaktuali.
Remarketingas – geriausia egzistuojanti pakartotinė reklama, kuri skirta išlaikyti klientus, kurie jau kartą apsilankė Jūsų internetiniame puslapyje. O susigražinus pirkėją, būtinas konversijų optimizavimas.
Leave a Reply