Techniškai tvakringas automobilis: stiklas
Vairuojant automobilį, AGN stiklai paslaugos privalo būti tvirtai įstatyti į mašiną, netrukdyti matomumui.
Apie matomumą ir KET
Labai daug KET nustatytų taisyklių yra susijusių būtent su matomumu, su galėjimu matyti. Yra draudžiama važinėti tamsintais priekiniais stiklais, kas yra savaime suprantama, nes tai visiškai sugadina matomumą. Tačiau taip pat matomumas gali būti ir kitaip apibūdinamas, į jį kitaip gali būti reaguojama. Matomumas yra ne tik automobilio tvarkingi, neskilę stiklai, bet ir kiti dalykai. Pavyzdžiui, klimato sąlygos. Laikoma, kad matomumas yra blogas, jeigu vairuotojas nemato į priekį 300 arba mažiau metrų. Taigi, tai gali būti blogas matomumas rūko, lietaus, kitų kritulių metu. Taip pat matomumas yra geras tuomet, kada gerai veikia valytuvai ir deramai viską nuvalo nuo priekinio stiklo. Matomumas susideda iš visumos reiškinių, kurie lemia vairuotojo galimybę matyti aplinką. Pavyzdžiui, svarbu ir tai, kaip veikia veidrodėliai, ar jie tinkamai nureguliuoti, ar su jais viskas gerai. Taigi, matomumas yra ir tai, ką galime, ir ko negalime matyti tiesiog kelyje. O matyti turime viską, kur mums reikia. Svarbiausia matyti kelio dalis, į kurias važiuojame, taip pat artėjančius automobilius. Prastesnis matomumas, žinoma, yra žiemą, rudenį, kuomet labai daug laiko yra tiesiog tikrai tamsu. Taigi, tada yra naudojama daugiau šviesos, pėstieji privalo būti su atšvaitais, o mašinos važinėti lėčiau, būtinai turėti pakeistas padangas.
Ką daryti, jeigu mašina techniškai netvarkinga
Dar svarbu ir turėti tikrai techniškai tvarkingą mašiną ne tik su gerais stiklais, bet ir su kitais parametrais. Jeigu visgi kelyje paaiškėja, kad nematote dėl kažkokių priežasčių, neveikia kažkurios dalys, tarime, stabdymas ar kas nors dar – tuomet privalote važiuoti su avariniais signalais į artimiausią degalinę ar kitą vietą, kur galite nusipirkti dalį, kurią pakeistumėte kita.
Kitos dažnos problemos kelyje
Kas dar nutinka kelyje, kuomet automobilis tampa nebetinkamas važiavimui? Problemų būna visokių, dažniausia yra susprogusi padanga. Tačiau dėl to automobilyje ir privaloma vežiotis atsarginį ratą. Kartais į priekinį stiklą trenkiasi akmenukai, kurie šokinėja, priekyje važiuojantiems automobiliams iš po ratų. Taigi, tokiu metu irgi yra labai svarbu, kad būtų visa tai tikrai teisingai padaryta ir sureaguota laiku. Jeigu stiklas toliau netrūksta, galima važiuoti toliau, ir reikia tiesiog ateity kreiptis į meistrus, kad šie sutaisytų arba pakeistų stiklą nauju.
Leave a Reply